torsdag den 9. juli 2015

Trommestikker


Vores ældste dreng Carl er ved at have sidste dag i børnehaven, og han ville så gerne give pædagogerne en lille afskedsgave. Derfor har jeg lavet 3 gang 7 hæklede trommestikker, og fundet en lille fin vase og en fugl i vores lokale blomster butik Blomsterværkstedet. 
Fint pakket ind, jeg havde ikke lige noget cellofan, så der er brugt to cellofan poser fra søstrene grene.
Tidligere har jeg lavet disse til en veninde, der selv ønskede farver.

Og nu har jeg også lidt liggende, hvis der skulle blive behov for en uventede, eller planlagt værtindegave.


3 kommentarer:

  1. Hvor er de fine :-) Jeg har også købt garn til det, men aldrig fået dem lavet. Hvad har du indeni?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er ellers super hurtige og nemme at lave.
      Jeg har alm. bamsefuld/ pudefyld i, som jeg plejer at bruge til alt jeg laver, der skal fyld i.
      Igang med dig :-)

      Slet
  2. Har du en opskrift på dem :-)

    SvarSlet