mandag den 12. maj 2014

My Littel Pony


For efterhånden en del tid siden lavede jeg en byttehandel med Viggehoenen.
Hun strikkede en vest til Julius, og jeg hæklede en my littel pony til hendes datter. 
Jeg har hæklet den efter Krutuglensmors opskrift, som du finder HER
Det er uden tvivl ikke den sidste jeg hækler, jeg har en fødselsdgsgave i mine tanker, men den næste bliver uden vinger, for hold da op de tog lang tid at lave. 
Beklager de noget fårlig billeder, men den er sendt afsted, og jeg fik aldrig taget billeder med andet end telefonen.

4 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er den bare sød. Har selv kig på den, men synes det ser ud til at være et kæmpe arbejde at hækle den.... derfor er den endnu ikke forsøgt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes nu ikke at selve hæklearbejdet er så voldsomt, det var nu mest vingerne der trak tænder ud. Og så monteringen. Så tænker da, at du sagtens kan sætte igang.

      Slet
  2. Hvor er den dog bare super fin.
    Flot arbejde

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak AGJ, jeg endte også med at blive pænt stolt af resultatet.

      Slet