onsdag den 13. februar 2013

Krokodille

Carl bestilte en dag en hæklede krokodille, og det kunne jeg virkelig ikke stå for. Så jeg lavede denne til ham.
I får lige lidt billede spam.




Den er hæklet efter opskrift fra "Hæklerummet" dog har jeg selv fundet på øjne og fødder, da jeg ikke lige synes, at de i opskriften passede.
Carl er så glad for den, han synes at den skal ligge lige på hylden, ja knap så fedt. Men jeg er glad for resultatet, og er sikker på at Carl også skal komme til at elske den. Nu har jeg lagt den i hans seng, så den kan spise hans tæer.

19 kommentarer:

  1. Den er bare rigtig fin. Kan godt forstå han er glad for den :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Efter at den igen idg har spist tæer og hapset næser er han nu ved at være glad for den.

      Slet
    2. Gik da vist lidt for hurtigt. Læste det som om han var glad for den :)

      Slet
  2. Ha ha, den er fin, er vild med øjnene! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, je er også blevet rigtig glad for resultatet.

      Slet
  3. Den er fed - helt rigtige grønne farve :) og utaknemmelig Carl ;) men mon ikke det kommer, den skal nok fange interessen. Kan den ik få en tur i traktoren?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt at du skriver det Mette. Dillen ar kørt med tog, og hapset tæer, og andet godt idag, så nu må den sove i fodenden, så den er kommet langt;-)
      Farven er vist den sammen som du har på Noahs ( havblik) faktisk rester fra brylupsindvitationer, er lidt stolt over mit -forbrugs projekt, som holder forsat;-)

      Slet
  4. ja den er da total sej og jeg er vild med dine øøh dens øjne de er rigtig flotte

    Håber da den kommer af hylden snart

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, den er kommet fra hylden i sjov leg idag;-) og sover nu i fodenden.
      Jeg ville først have lavet sådan rigtige krokodille øjne med en streg, men det blev for uhyggeligt.
      Og tak for sprutterne modtaget idag;-)

      Slet
  5. Hehe håber ikke den hapser for hårdt i Carls tæer ;-)
    Den er altså fantastisk, mon ikke han bliver glad for den snart?
    Øjnene er virkelig skønne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karina
      Som du kan læse ovenfor, har den været med i leg idag, og både spist tæer og andet godt.
      Tak for rosen.

      Slet
  6. Det er en rigtig dejlig krokodille og øjnene er supergode :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Også stort tak til dig:-)
      Den er endelig også blevet taget godt imod her hjemme. Sovet faktisk lur sammen med Carl nu.

      Slet
  7. Hvor er den bare sød. Du er simpelthen så aktiv med de kreative ting :)

    SvarSlet
  8. Tak Tanja
    Jeg er jo også på barsel, så til tider er der god tid til det.
    Men husk at tingene også er længe inder vejs her engang imellem.

    SvarSlet
  9. Den er meget fin. Den ryger vist på listen over fremtidige hæklerier :) VH Caroline (detlilleblaahus.wordpress.com)

    SvarSlet
  10. Kan man ikke få opskriften med de øjne du har lavet

    SvarSlet