tirsdag den 6. december 2011

Fra Emils værelse, til vores stue.

En dag aften hvor jeg kiggede lidt rundt i blogland stødte jeg pludselig på dette indlæg, og jeg forelskede mig sådanne i dette billede.
Jeg skrev en kommentar til indlæget, hvor jeg spurte om det var et Anja ville sælge, hvilket ikke var Anjas første tanke, men nu er jeg så heldig at jeg er blevet den heldige ejer af et billede, Anja egentligt havde lavet til hendes søn, Emils værelse.
Det hænger så smukt i min stue.
Først overbeviste jeg min mand om at han kunne give mig det i julegave, og nu er det endt med at vi har brugt nogle af de penge vi fik i bryllupsgave, og at jeg alligevel får en julegave.
Jeg er bare en heldig en.






Bladene på træet er lavet af tapet.
Beklager den lidt ringe billede kvalitet, men det er ikke nemt at fotografere i sollys i disse tider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar