søndag den 1. maj 2011

Løkken 2011

Nu er vores ferie næsten forbi. Jeg har som skrevet i sidste indlæg haft 3 dejlige ugers ferie, og nu er det hele forbi, hverdagen truer.
Det er helt mærkeligt at skulle på arbejde igen. Jeg har et par gange i min ferie, fået en mærkelig fornemmelse i min mave, og så er det gået op for mig at mine kollegaer jo er på arbejde, og jeg bare holder ferie. Og hvor har det bare været fantastisk!
Det er første gang i mit liv at jeg sådan "rigtig" holder ferie. For indtil nu har jeg været vikar, studerende, eller på barsel, men denne gang har jeg "bare" holdt ferie fra det job jeg elsker og skal tilbage til, imorgen.
Den sidste uges af vores ferie har vi tilbragt i Løkken, og alt har bare været med os. Vejret, det gode humør og hæklenålen (dette vil i se mere til  i næste indlæg).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar