fredag den 10. september 2010

Til store og små


Så har jeg også fået lavet grydelapper al Karen i stort format, de er bare blevet så skønne, og er hæklet i det skønneste Havblik
Min mor er vist også blevet forelsket i dem, og har ønsket sig dem i julegave, nu må vi se om jeg også laver et par til hende, disse er til Carl og mig.
Jeg synes faktisk de er lidt hårde for mine små fingre at hækle, nok fordi de skal laves med dobbeltgarn og lille nål. Men det er vildt sjovt at hækle dette vaflede mønster.

Lige pt. sidder jeg med en lidt underlig fornemmelse i maven over al den snak om etiketter, blogroll og andet, og ja Emma "gad", men måske gider jeg ikke. Og jeg har det allerværst med janteloven. For på en blog synes jeg det er vigtigt at tro man er noget, og vise det frem man er stolt af.
Jeg er bare så glad for dette blogland, og håber kun på en god stemning. Hvor der ikke går for meget hønseri og dunken oven i hovedet i den.
Vis hvad i er stolte af, og hvad i vil dele med andre, lige så meget og så tit i vil, jeg læser med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar