onsdag den 15. september 2010

Mor-barn gave


Jeg kom for noget tid siden til at love en suttesnor væk, og da jeg havde lavet den, syntes jeg også at barnets mor skulle have en lille gave. Så nu kan de rigtig matche.
Til og fra kortet er lavet på et lyseblå menilla kort, og jeg er faktisk helt vild med de enkelte, og skønne kort, så jeg er igang med stor produktion af dem, så der er til julen. Nu skrev jeg det igen.
Jul
Jeg er faktisk begynde at tænke meget på jul. I år vil rigtig mange i min familie få hjemmelavet gave, hvilket ikke er noget nyt, det er bare rigtig mange år siden det sidst fandt sted. Men nu hvor jeg har genoptaget mine kreative evner, og ikke skal sidde med hovedet begravet i faglitteratur, har jeg igen tid, og lyst til at give helt særlige og unikke gaver.

Min aften skal bruges i selvskab med Mette, og jeg glæder mig bare så meget, det føgles som 100 år siden vi sidst har været sammen. Vi har jo barslet den sammen, og Mette er begyndt på arbejde, så derfor kan vi ikke bare ses til kaffe impulsivt, men så er det jo bare fantastisk med planlage aftner.
Uhhh, den virkelige verden kommer godt nok også tæt på for mig, der er under en måned til jeg igen er i kitlen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar