torsdag den 26. august 2010

Gaveregn

Jeg er da vist under en heldig stjerne for tiden.
Jeg er helt sikkert vinder af den store kærlighed, og så er jeg åbenbart også stor vinder af giveaway. Jeg har siden jeg begyndte at blogge i slutningen af april nu vundet en giveaway og to trøstepræmier Jeg er blevet lige rørt og glad hver gang.
Jeg er vild med at modtage noget andre har lavet, noget andre har brug tid på, for at glæde mig. Og det som er så specielt er at de jeg modtager gaver fra er mennesker jeg aldrig har mødt.
Blogland er da bare fantastisk.
Denne trøstepræmie har jeg vundet ved hende her og jeg er da bare igen blevet så glad for det jeg har modteget.

Da jeg skulle vælge hvilke øreringe jeg gerne ville have, blev jeg lidt vild med de knapper hun havde og det endte med at jeg har købt lidt af hende.

Så nu skulle der være til mine hårelastikker med blomster og andet godt, til julegaverne.
Ja jeg tør godt sige det. Jeg er så småt i gang med at tænke på julegaver, for synes min familie skal have hjemmelavede gaver i år.

3 kommentarer:

  1. Hej Josefine.

    Jeg er glad for at du kunne bruge trøstepræmien.
    - Og tusind tak, for den søde tanke du sendte til mig, i form af elastik med en af mine knapper. Det er sådan en fin idé.

    Fortsat god weekend.

    KH
    Karina

    SvarSlet
  2. Heldige dig...
    Jeg har aldrig prøvet at vinde nogen sinde, men du må da være kommet ind i en stime
    Stine:)

    SvarSlet
  3. Hej Stine.
    Ja jeg er godt nok heldig, jeg håber stimen forsætter, det er bare så dejligt at modtage noget andre har lavet.

    SvarSlet