mandag den 28. juni 2010

Så blev barselsgaven færdig

Puuu, hvor er det dejligt! Men nu tager vi lige en lille pause fra solen.
Carl kravler rundt lidt inde nu, vi har været ude i det fantastiske vejr, næsten hele dagen. Hvor er det bare fedt!

Vores venner har fået en lille pige, som skal have hæklede svampe med klokker i, til at hænge op på barnevognen. Jeg har sat et selespænde i enden af de 3 svampe så de hænger fint, i tre højder.
Hun skal også have blomsterranglen, men den har jeg jo vist før.
Tror jeg må ud igen...
Det er med at nyde dette fantastiske vejr, når det er her!

3 kommentarer:

  1. Hej Josefine
    De er vildt fine dine svampe og god ide med dem som vedhæng. Det vil jeg lige kopiere til en barselsgave jeg skal i gang med ;)
    Er snorene bare en række luftmasker eller har du forstærket det?
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Tak for de søde ord.
    Kopier endelig, jeg har hæklet luftmasker op, og kædemasker ned igen.
    Lav enden lang (altså den ende du starter med), så kan du hækle snorene med den. Så er der færre ender at hæfte = pænere resultat.

    SvarSlet
  3. har du evt en DIY på de meget fine svampe?

    SvarSlet