mandag den 21. juni 2010

Derfor køre min mand bilen


I weekenden har vi været på sjæland. Denne gang fandt jeg ud af hvorfor det er Anders der køre bilen.
Jeg har nået at hækle 2½ svamp, og den lyseblå ring i ranglen. Selvfølgelig samtidig med at jeg har sunget for, og leget med Carl, som ikke ville sove.
Det har været en af de hyggeligste og hurtigste ture til sjæland, jeg mindes.

Ranglen skulle have været til en barselsgave, men det blev en pige, så nu er Carl den heldige, og den er taget godt i brug.
Der er klokker i to af ringene, og så har jeg lavet et "hoved" på den ene, som er rigtig godt at putte i munden, kan jeg se.

2 kommentarer:

  1. Hej Josefine!
    De er da så fine dine svampe, er den nederst til højre med glimmergarnet?
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Ja det er det, den er ikke fyldt ud endnu, skulle lige hjem til lidt mere fyld:-)
    Der kommer nok endnu et billede af dem når barselsgaven er helt færdig.

    SvarSlet