tirsdag den 20. april 2010

Kreativiteten i min barsel har indtil nu udfoldet sig i






At jeg har strikket dette super fine sjal. Der er lavet i ribstrik, hvor jeg har strikket til arbejdet målte 110 cm herefter lavede jeg 4 knappehuller, og syede knapper på modsat.
Så har jeg lavet to fine veste til Carl
Til den ene vest har jeg strikket et par futter der passer til. Og da det gik så god med at strikke futter har jeg strikket endnu et par, i blågrønt strømpegarn.
Jeg ville gerne lære at strikke snogninger, og derfor var det godt med en lille start, så det blev til at par vanter.
Og så har jeg jo lavet de futter til min venindes lille baby.

Jeg var på barselsbesøg igår, og afleverede futterne, men den lille dreng havde temmeligt store fødder, så han kan nok kun passe dem i et par dage, så hvis jeg skal lave såden nogle igen, må jeg hellere hækle dem noget større.

2 kommentarer:

  1. Så fine ting, tror altså også lige jeg skal prøve at strikke såan et par futter, måske bare i bomuldsgarn?! Så er de vel ikke for varme, tror du?
    Ses om lidt :o)

    SvarSlet
  2. Aj! Hvor er den sød, den stribede oppe i hø. hjørne.
    Skønne farver ;)
    Ha' en dejlig dag
    kh
    Kristine

    SvarSlet