mandag den 19. april 2010

Barselsgave


En dag jeg var i en meget fin garnbutik, for at finde noget garn at strikke med, fandt jeg disse sko, jeg tænkte, dem må jeg lave i en barselsgave til en venindes baby. Problemet var bare, at det var en hækleopskrift, og jeg kunne kun hækle ligeud, og har aldrig lært at hækle efter opskrifter. Jeg købte opskriften, og besluttede mig for at det skulle jeg jo nok kunne lære. Og det har jeg så gjort, ved hjælp af en masse sider på nettet.
Jeg synes egentligt at resultatet er blevet meget godt. De er godt nok ikke helt ens, men det ses nok ikke når de kommer på.

1 kommentar:

  1. Hej Josefine!!
    Hvor er den fin din blog :o) Og skoene er jo bare for søde, håber din veninde bliver glad for dem. Ja, det var et super træf i går, det må du høre mere om i morgen, men jeg savnede dig, så hvis der bliver et mere skal vi helt sikkert afsted sammen.
    Kh Mette

    SvarSlet